9.10.16

I'm back!


Ja, langt om længe giver du lyd fra dig, hva Anne? Jeg har simpelthen haft en god og tiltrængt pause fra bloggen. Efter at skulle starte "et helt nyt liv" med arbejde og ikke længere skole efter sommerferien, så blev der bare ikke overskud eller kreative ideer at finde hos mig. Nye vaner, nye prioriteringer og nyt ansvar. Jeg har savnet bloggen så meget, men jeg har simpelthen ikke kunne sætte det i højere prioritet, og derfor tog jeg en pause. Nu vil jeg langt om længe igang igen. Det er sådan en stor del af mig, og det vil jeg gerne holde ved lige. Alt det jeg har arbejdet på alle mine teenageår. Tænk, ja lige om lidt er jeg ikke teenager mere. 20 år bliver jeg om under 1,5 uge. Teenager eller ej, så er bloggen min bedste hobby, og nu må jeg tilbage i kampen. Jeg håber, at I vil følge med på ny!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar