12.6.16

RABBLE #1 - What's in my bag?


Jeg er fornylig blevet ambassadør for siden Rabble.dk sammen med en masse andre bloggere. Hver uge får vi en opgave, hvor der er lækre fordele for jer læsere.
Denne uges, og min første opgave, er at lave et ”What’s in my bag”-indlæg, hvor I har mulighed for at se, hvilke ting jeg altid bærer rundt på i min taske. Jeg har nogle ting, der altid er der, og dem har jeg prøvet så vidt muligt at finde. Det gode er, at disse ting stammer fra tre hjemmesiderne ASOS, Bodystore og Ezzence, som giver jeg gode rabatter.

Jeg sørger altid for at have et par gode solbriller i min taske. Det er altid godt at have i disse solrige sommerdage, og så kan de pifte et hvert outfit op. Disse solbriller er så fede.
Derudover er det selvfølgelig altid vigtigt at have en pung med til diverse kort og kontanter – Man ved aldrig, hvornår man får brug for at køre med kortet. Denne sorte pung er simpel og lækker. Jeg går desuden heller aldrig uden min telefon. Hvem gør overhovedet det? 
Musik er en stor del af min hverdag, og derfor går jeg aldrig ud af døren uden et par høretelefoner, som jeg netop kan koble til min telefon. Jeg er i decideret krise, hvis jeg kommer afsted uden. Der er intet som en god tur i fitness, læsning på biblioteket eller hjemturen i bussen med en god omgang musik i et par gode høretelefoner. Disse lilla høretelefoner er praktiske i størrelsen, de fylder ingenting. Vi piger, i hvert fald piger der går med makeup, kan godt lide at have lidt, vi kan pifte os selv op med i tasken. Jeg har i hvert fald altid en pudder til lige at touche op og en læbestift. Så er man er altid good-to-go, hvis man lige pludselig får uventede planer og skal pifte sig selv lidt op. Med Rabble kan du gøre et kup på Asos og måske putte nogle af disse gode og praktiske ting i din taske.

Hvis vi holder os i duren med at pifte sig op, så går jeg heller ingen steder uden noget, der kan friske min duft op. Om det så er en deodorant eller en parfume, så er det altid godt at have med. Ja gerne begge dele. Især man ligesom mig ofte træner! Jeg har forelsket mig i duften La Vie Est Belle fra Lancome, så selvfølgelig skal den placeres i min retro taske fra ASOS. En læbepomade kan også findes i min taske, og denne fra Burt’s Bees skulle være så god! Disse lækre sager kan findes på Ezzences hjemmeside og med Rabble får du bl.a. 60% pådine ynglingsprodukter derfra!

Til sidst er der lidt snacks og vand til at holde mig kørende, hvis jeg går sukkerkold. Jeg sørger altid for at drikke en masse vand. Questbaren med cookies & cream-smag er en proteinbar uden sukker og smager fantastisk! Den er perfekt efter træning – Og den har ligget i min egen taske mange gange. Denne lækre bar kan købes på Bodystore, hvor Rabble liggerinde med sprøde rabatter til.

Jeg håber i fandt indlægget spændende og inspirerende. Tag for jer af de gode rabatter! Og glæd jer til næste indlæg med nye rabatter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar