6.4.16

Gallaforberdelser og regnvejrsdage



Sikke kedeligt vejr vi bliver budt disse dage. Regn og grå himmel.. Øv. Og så har vi endda galla på fredag. Det ville da slet ikke være dårligt med solskin på den fine dag. Ih, men galla er jo forsøren lige rundt om hjørnet. Jeg føler langt om længe, at jeg er ved at være helt klar. Kjolen har været ved skrædder, skoene er fundet, spraytannen er på, og jeg har et billede inde i hovedet om hår og makeup. Ja faktisk sidder jeg lige nu og venter på at tannen tørrer, så jeg kan få mig et bad. Men ellers så kan fredag sgu godt komme an. Jeg glæder mig. Jeg tror, at det bliver så herlig og festlig en aften. Jeg, eller i hvert fald mine forældre, skal nok få taget nogle billeder til bloggen Vildt at det allerede er nu, tiden er kommet. Det går så stærkt. Det er bare med at nyde alt her til sidst i 3.g

Ingen kommentarer:

Send en kommentar