15.10.15

Ferie vibes





Efterårsferien har snart stået på i en uge, og jeg har ikke blogget endnu. Whaaaat!? Jeg må ærligt indrømme, at jeg har været helt slugt i ren afslapning. Bare det at give slip på rutinerne, og de ting jeg laver til dagligt. Det har bare været super rart og måske også grunden til, at jeg har udskudt dette indlæg så længe. So sorry, but sometimes... Ja, så skal man bare have lov til at lade være, hihi. Anyways, det er ferie! Jeg håber sådan, at I alle sammen nyder det lige så meget som mig! Ihh altså, det var så sandelig også på tide. Hvor har jeg glædet mig. Men som alle andre ferier synes jeg virkelig, at den er fløjet afsted! Måske fordi jeg har brugt utallige timer under dynen i mit mest afslappede tøj med netflix og ordentligt omgang hoste. Ja, jeg er lidt syg. Det er ikke for sjovt.. Især ikke i ferien. MEN MEN MEN, positive vibes right? I morgen skal jeg til KBH indtil lørdag eftermiddag, og jeg glææææder mig. Jeg regner med, at jeg filmer en vlog ligesom sidste gang. Hvis det ellers kunne være noget? 
Nu vil jeg tage mig sammen og lave lidt aktivt herhjemme. Jeg var jo lige kommet ind i en god træningsrytme inden ferien, men ferie har det bare med at dræbe de rytmer. Sjovt nok. Men jaja, pyt. Som sagt - det er ferie.
Jeg glæder mig til at lave videoen til jer! Nyd resten af jeres ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar