22.10.15

19 års fødselsdag



I tirsdags fyldte jeg 19 voksne år. Ih, hvor tiden flyver - 19.. Det er slet ikke så lidt. Året som 18-årig gik afsindigt hurtigt. Jeg kan slet ikke forstå, at det faktisk var et helt år. Men når jeg tænker tilbage, er der virkelig også sket meget på det ene år. Jeg føler, at jeg har rykket mig en del som person og blevet beriget med en masse gode oplevelser og minder. 
Dagen i tirsdags var super. Jeg havde en virkelig god fødselsdag! Jeg stod op til sang, hjemmelavede boller og gaver lige fra morgenstunden. I skolen havde vi godt nok AT, knap så exciting.. Meeeen. Min dejligste veninde Cathrine, (læs hendes fine blog HER) var så sød at overraske mig med en masse lækre sunde sager som var fint pakket ind. Og jeg mener det, wauw, det er så lækkert! Smut ind og tjek hendes opskrifter ud! Nå, men da min veninde Maria og jeg begge havde fødselsdag, tog vi ind og spiste yoghurt-is i store lækre mængder. Dagen blev ikke dårlige af at komme hjem til familie besøg, endnu flere, gode, gaver og efterfølgende en tur ud og spise om aftenen. Alt i alt sådan en god dag, og jeg bliver fortsat fejret på søndag igen til familiebrunch. Det bliver så hyggeligt! 
Ellers står aftenen i dag på matematikaflevering oven på den vildeste cardio-dag i fitness i dag! 1 time på "Wave"-cardio-maskinen. Dvs. 33,5 km og 1150 forbrændte kalorier! Pyhhh, jeg siger jer, jeg er træt nu hehe. Men det er en god følelse, jeg elsker det. Jeg er blevet helt vild med den cardio-maskine! Hvilket minder mig om, at jeg har overvejet at lave et fitness indlæg inden længe, hvis det var noget, der kunne falde i god jord? 

2 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke! Lyder som en skøn dag, til trods for en omgang AT ;-)
    Tror da jeg skal have lokaliseret den maskine i mit fitness center!

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  2. Hihi tusinde tak, og tak for kommentaren!

    SvarSlet