12.8.15

Back in the game



Jeg har virkelig ikke været for god til at få blogget her i og efter ferien, hva? Wauw. I'm so sorry.. Jeg brugte rigtig lang tid på alle lave tre videoer til bloggen. Den ene har jeg dog slettet igen, da jeg synes, at den manglede lidt. Den kommer dog op inden længe. Anyways, så var det det, jeg prioriterede af blogarbejde i ferien. Jeg har haft lidt off-days, og dem skal der jo også være plads til. Men nu er jeg back in the game både på bloggen og i skolen. Jeg startede nemlig for real i 3.g igår. Damn. 3.g, det føles så skørt at sige. Er jeg virkelig så langt? Det går godt nok hurtigt. Jeg var faktisk også i skole i forgårs, da jeg er tutor for de nye 1.g'ere. Det var dog en super hyggelig og afslappende dag, hvor vi viste dem rundt og stod for underholdning. Det er ikke til at forstå, at det er 2 år siden, at det var mig. Nu er jeg pludselig igang med at tage mit sidste år, har et modulbegrænset skema og skal inden længe tænke på galla, studenterhuer og kommende sabbatår og uddannelse. How crazy is that?! Det kommer til at gå så hurtigt, og året skal nydes. De siger jo også, at det er det bedste år, ikke?
Nå men trods jeg ikke har nær så mange moduler, har jeg til gengæld allerede fået en masse lektier og afleveringer for. Så same same, kan man sige.. Derfor kan det godt være, at jeg lige skal ind i det hele, før jeg for alvor kan starte en rutine med at få blogget mange gange om ugen. Nu må jeg igang med nogle af de lektier i hvert fald, så mere blogging bliver det ikke til for i dag.
Jeg håber, at alle har fået en god start, hvad enten det er på efterskole, gymnasium, handelsskole osv.! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar