9.5.15

Pre-summer / summer outfit

Pre-summer
Igår sad jeg og kiggede lidt på polyvore og faldt over hatten og de lyserøde bukser fra Esprit. Jeg besluttede mig for at lave en one-brand-collage, hvor det altså kun er ting fra Esprit. Jeg fik hurtigt sammensat et fedt pre-summer-outfit. Pre-summer, da det er lidt for varmt til en sommerdag, men det er lige til årstiden og temperaturen udenfor i denne tid. Jeg er solgt i pastelfarver, uanset årstiden, og denne kombination mellem babyblå og lyserød er fantastisk. De harmonerer så godt sammen med den hvide/sort-prikkende bluse og de hvide og sorte accessories. Bukserne er perfekte til en dag, hvor der er varmt men ikke til shorts, da de er løse og luftige. Jeg elsker sådanne bukser. Hatten og skoene er et hit for mig. Jeg har altid gerne ville anskaffe mig de to ting. Det kan være, at jeg mig ind og køre med kortet herefter, hihi.

Summer

Efter at have lavet denne collage blev jeg inspireret til at lave en kontrast til dette outfit. Dette kan i se oven for. Her er det derimod et rent sommeroutfit. Nemlig til en tur på stranden. Jeg ville elske at bære dette. Jeg er så stor fan af at kombinere badetøjet med en sød sommerkjole. Især når man er på ferie. Så kan man hurtig lige tage en kjole over badetøjet og smutte op og få en is og en pause fra solen. Bikinien her er meget enkel, mens kjolen er i mønstret og i gode sammensatte farver som matcher sandet. Sandalerne, eller klipklapperne som jeg ville kalde dem, går man aldrig galt i byen med. Helt simple og ikke sorte - Jeg HADER sorte klipklappere i solen. De er simpelthen alt for varme at tage på efter noget tid i solen, haha. Tasken som jeg har valgt dertil er i en god størrelse til diverse ting som solcreme, vanddunk, badehåndklæde og så videre. Jeg elsker striberne. Den er super sød. Solhatten og -brillerne sætter prikken over i'et.

I kan finde alle disse fine ting på Esprits hjemmesiden lige her: http://www.esprit.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar