31.10.14

Teoriprøve, AT og lidt til værelset

Ja ja ja ja ja. I dag har jeg bestået min teoriprøve. Wuhuu. Jeg er simpelthen så glad og lettet over at have bestået som "dagens bedste", som han udråbte mig, med en enkel fejl. Jeg var så nervøs, men det gik jo ud over alle forventninger. Jeg fik også ryddet vores AT opgave og fremlæggelse af vejen i dag. Dog gik det ad helvedes til med fremlæggelsen, men nu er det overstået, og jeg kan slappe af efter en rimelig presset uge. Det er simpelthen dejligt. Jeg ser frem til en afslappende weekend modsat sidste, hvor jeg både kom hjem fra Amsterdam og var til gammel elevdag på min efterskole.
Forresten, kan jeg fortælle, at der sker nogle store hemmeligheder for tiden, som i godt kan glæde jer til at høre mere om!
Jeg har forresten fået det her mega fine træ-billede på mit værelse. Jeg synes simpelthen, at det er så fedt, og jeg elsker, at vejen til succes er skrevet op som en rigtig opskrift. Mega fint. Hvad synes i om det?
God weekend søde venner.

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med teori prøven!:)
    Hvor henne har du købt det fine skilt?, det ville passe perfekt ind i min gallery wall på værelset:)
    knus

    SvarSlet
  2. Tillykke med teoriprøven! Og det er et super fint billede :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  3. Tak piger!
    Billedet er købt i Sinnerup :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke. Dejligt når man kan slappe af oven på sådan en uge.

    http://www.vonsnef.com/

    SvarSlet