18.10.14

SURPRISE!

I dag har jeg følt mig som jordens heldigste pige. Mig og mine forældre har planlagt at skulle ud og fejre min 18 års fødselsdag med brunch, da jeg jo er på studietur i Amsterdam på selve dagen. Men hvem tog mon fusen på mig. Ind kommer jeg og så sidder min familie og bedste veninder med flag. Jeg blev så glad og overrasket og tårene kunne ikke holdes tilbage. Jeg har aldrig prøvet at nogen har holdt en surprise for mig, så det var helt fantastisk! Helt specielt. Jeg er meget beæret og bare super glad for, at mine forældre ville arrangere alt det her for min skyld og få alle mine søde piger med. Alt var bare perfekt. Lækker mad og kage, personale, gode gaver og de bedste mennesker  Jeg kunne ikke ønske mig en bedre fake fødselsdag, hihi. Glæder mig nu også til den rigtige i Amsterdam på mandag! Det bliver så fedt. Mine bedsteforældre bliver hele dagen, og vi skal igen spise super lækker mad her til aften, så de fejrer mig videre, hehe. Kunne dagen være bedre? Det tror jeg ikke.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det bare dejligt, man bliver helt glad på dine vegne!

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare super hyggeligt. :) og tilllykke med dine 18 år.

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Lyder super hyggeligt og som om det ikke kunne blive bedre!! - Tillykke med de 18 :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet