10.10.14

Endelig efterårsferie

Ja ja ja ja ja! Ej men er det ikke dejligt! Så blev det langt om længe tid til efterårsferie! Jeg har simpelthen glædet mig så meget. Jeg har faktisk booket det meste af den op, men jeg skal helt klart også sætte tid af til mig selv og afslapning! Det har jeg virkelig brug for - Det har også være et af grundene til, at jeg først blogger nu. Den sidste dag i ferien, altså næste søndag, tager jeg til Amsterdam med min klasse. Jeg er spændt, og håber virkelig at det bliver en fed tur. Jeg fylder 18 år dagen efter, at vi er kommet derned. Ihh. Jeg kan slet ikke forstå det, tænk at jeg er så gammel haha. Tiden flyver bare! Men 18 er dælme en god alder, jeg glæder mig. Det er mærkeligt, at jeg ikke er hjemme med min familie på denne store dag, og at der i udlandet. Men jeg har efterhånden været i udlandet på min fødselsdagen nogle gange, og så har jeg heldigvis nogle af de dejligste mennesker omkring mig. Mon ikke at det nok skal blive en god dag. Det betyder selvfølgelig, at jeg ikke kommer til at blogge i de 5 dage, som vi er afsted, men så skal jeg nok opdatere jer, når jeg er hjemme igen. Jeg tager måske mit kamera med, hvis jeg overtaler mig selv til at slæbe på det, hehe.
Jeg deltager forresten i Loreal's Miss Glossy konkurrence, hvor man får chance for at blive ansigt for Loreal's nye hårprodukt. Det er sådan en stor mulighed, som jeg virkelig gerne vil have. Derfor vil jeg virkelig sætte pris på, hvis i ville gå ind og stemme på mig lige HER. Tusinde tak!
Rigtig dejlig ferie til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar