2.8.14

Lunch and new fitness plans

I går fik jeg mig en suuuuper lækker frokost. Jeg varmede fire falafler, som jeg puttede oven på en salat bestående af advokado, gulerødder og peberfrugt. Det var super lækkert, især fordi falafler havde en spicy smag. Jeg elsker virkelig falafler.. Mhmm, de er et god erstatning af kød og samtidig fyldt med protein. Win! Generelt har mine måltider bare været super gode og sunde på det sidste. Elsker de dage, haha.
For at tage et tilhørende emne til sundhed op, så har jeg store planer med mit fitness. Ej okay, store og store, det er måske en overdrivelse. Men min interesse for at gå til den med fitness er blevet meget større på det sidste. Jeg vil virkelig gerne tilbage til mine fitness rutiner, som jeg havde sidste år. Jeg vil rigtig gerne opbygge en endnu stærkere krop i bedre form. Meget mere markeret. Jeg har holdt formen ved lige her i sommerferien, men jeg kan godt se, at der er sket lidt tilbagegang. Det er der selvfølgelig ikke noget at sige til, eftersom at jeg har været på store eventyr i USA i 3 uger. Har i forresten husket at se min "Follow me around"-video af min tur? Hvis ikke, så se den HER. Nå, men i hvert fald så vokser min interesse for sund kost og fitness bare mere og mere. Nogle gange tænker jeg på, om det måske kunne være noget, jeg kunne fortsætte med videre efter min uddannelse. Det er i hvert fald et super interessant, og jeg elsker at gå op i det. Selvom det kan være svært at være fokuseret hele tiden.
Jeg vil rigtig gerne lave et større indlæg om min træning og kost, men det kræver, at jeg får spørgsmål som jeg kan svare på. Jeg har fået lidt i mit tidligere indlæg, her, men det er ikke helt nok. Så hvis i bare har lidt at spørge om, så kom med det! Besvarer med glæde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar