11.7.14

Nyt kamera og Universal Studios

Hej bloggen! 
Så er det lidt fra mig igen! Jeg har været lidt forskellige steder den sidste uges tid, men lige nu sidder jeg i Orlando. Mig og min familie har været i Universal Studio. Universal Studios har været super fedt, det hele er så gennemført! Det meste man kan prøve er forlystelser, og det kan ikke gå med mig om min hjernerystelse. Mega surt, men det er sådan, at det er.. Det er stadig meget fascinerende og spændende.
Som overskriften også siger, så har jeg købt nyt kamera! Det er bestilt på nettet og kommer vidst hjem i dag eller i morgen. Så jeg er virkelig spændt. Glæder mig til at vise jer det og få lavet en masse videoer og taget endnu bedre billeder til bloggen. 
Senere i dag tager vi tilbage til Miami og ses med min moster og hendes kæreste. Tiden går alt for hurtigt! Nu er der kun under en uge til, at vi rejser hjem. Alligevel føles det som en evighed siden, at sommerferien startede. Flere måneder.
Jeg håber, at i nyder ferien! Jeg glæder mig til at vende tilbage, på normalvis, til bloggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar