10.5.14

Weekend evenings

Jeg elsker weekendaftener. De er så dejlige og altid så forskellige. De kan være festlige, sjove, udmattende, afslappende osv. Igår tilbragte jeg den sammen med min veninde, Julia. Det var super hyggeligt med frugt, voice junior og efterfølgende Grease i fjernsynet. I aften tilbringer jeg den sammen med min moster og hendes lille baby (min smukke kusine), mine bedsteforældre, forældre og søster. Vi har spist chili con carne, og nu sidder vi og venter på melodi grand prix! Vi hepper på Danmark, selvfølgelig, men Holland er også super gode! Hvad laver i på jeres weekendaftner? 

2 kommentarer:

  1. Weekender er de bedste, fordi der kan man enten slappe af, eller være ude og feste til den lyse morgen! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Lige præcis! Det er virkelig det bedste :-)

    SvarSlet