26.5.14

Items i forgot to show

Shorts fra Pimkie, købt i Hamburg
Bodystocking fra H&M
Kjole fra Pimkie, købt i Hamburg
Moss Copenhagen og Dr. Denim bukser
Jeg kom pludselig i tanke om, her i weekenden, at jeg havde glemt at vise jer en helt masse stykker tøj, som jeg har købt i Hamburg og shoppeture. De ting skulle i selvfølgelig ikke gå glip af!
Den første ting er et par blomstershorts, som jeg købte i Hamburg i en smadder cool butik, der hed Pimkie. Jeg faldt for dem med det samme. Jeg synes, at de er super søde. De er lette og luftige, så de er perfekt til en varm dag! Derudover synes jeg simpelthen, at blonderne er så fine og gør lige det ekstra. De kostede omkring 20 euro, hvis jeg husker rigtigt. Det svarer til 150 kr. 
Så er der den sorte bodystocking, som jeg faktisk købte i h&m for hundrede år siden, men som jeg bare aldrig har vist jer. Jeg synes, at den fortjente at blive vist, fordi at den er så flot og elegant. Ryggen på den er fantastisk! Stropperne danner et kryds og så går den meget ned på ryggen i et v med blonder. Jeg elsker den. Den er for nogle en smule vovet, men jeg synes godt, at man må vise sine lidt mere af feminine og sensuelle side en gang imellem. Jeg bruger den typisk under en t-shirt eller top, hvor den enten kan ses igennem eller vises lidt af. Jeg købte den på udsalg til 70 kr. for mange måneder siden, så den fås nok ikke mere.
Kjolen er, som shortsene, også fra butikken Pimkie i Hamburg. Da jeg så kjolen første gang, var jeg næsten helt sikker på, at jeg måtte eje den. Jeg blev helt fortabt i den smukke farve, som er en frisk fersken-pink-lignende farve med et grå-blå mønster. Mønstret er så fint, jeg er helt vild med det. Men endnu mere elsker jeg cuttet i taljen, som gør den ekstra speciel. Farven er, som min mor siger, lige min farve, og går rigtig flot til mig. Jeg kan ikke vente med at få den i brug her til sommer til et par sandaler og brune ben. Jeg er ikke sikker på, hvad den kostede, men omkring 250, hvis jeg ikke tager fejl. 
De sidste to par bukser er forår-sommer musthaves for mit vedkommende. De er gode til lidt køligere sommeraftener, men også perfekte til hverdag hvor temperaturen er under 20 grader. De sidder begge super godt og er gode af kvaliteten. Det er første gang, at jeg har eget et par beige/lyserøde, men jeg er simpelthen så glad for, at jeg købte dem. De er fra Moss Copenhagen, og de er købt på et lagersalg til billige 100 kr. De hvide er modellen Plenty fra Dr. Denim, og de kostede 400 kr. 
Hvad synes i om mine ting? Har i et favorit-item?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar