28.3.14

Good morning

Bananpandekager med peanutbutter, blåbær og en smule mysli/knas
Godmorgen, søde læsere! Wauw, jeg tror faktisk ikke, at jeg har lavet et morgenindlæg i et halvt år eller sådan noget, haha. Men i dag har jeg muligheden! Jeg gik nemlig allerede på weekend igår. WUHU. Ja, det er altså riiiimelig okay med en ekstra weekendsdag! Elsker at kunne stå op og bare slappe af med at lave en god omgang morgenmad uden at stresse! I dag skal jeg bruge den sammen med min søster og mor, da vi tager til århus og shopper lidt. I aften står den på hygge med x-factor finale i fjernsynet. Hygge UDEN slik - Jeg er jo på slikkuren indtil tirsag, og så er der gået en måned! Hvor vildt er det ikke lige! Jeg er fandme stolt over at det er gået så godt! Jeg regner med, at forsøge at holde den, i hvert fald en smule, indtil påskeferien! For i ved jo hvordan det er påskeferien, alle de chokolade æg som jeg bare er en sucker for, hihi. Ellers står resten af weekenden på arbejde lørdag og formentlig en masse afleveringer søndag. Ja.. Sådan er det.
Glæder mig bare til ferieeeeeee. Hvad skal i lave i påskeferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar