2.12.13

December + Bukser til mig!

Wow, så blev det endelig december! Jeg synes virkelig, at det er gået hurtigt! Jeg kan nok heller ikke helt forstå, at det faktisk er rigtigt nok: At vi allerede skal til at spise pebbernødder, pynte op, se julekalender og alt det der høre til! Igår, til første advent, tilbragte jeg tid sammen med min familie og spiste en masse hjemmelavede æbleskiver, juhm. Jeg fik også det nye Cover og to julekalendere i adventsgave. Det er ikke helt dårligt! Hvad har i ellers fået? ;-)
En anden ting er, at jeg igår LANGT OM LÆNGE fik bestilt et par lækre "mom jeans" på Topshops hjemmeside. Jeg har savlet over de jeans i 3 måneder, og igår var der fri fragt hele verden over, så måtte jeg altså bare have dem!! Kan ikke vente med at få dem hjem! De bliver så fede at style! Hvad synes i?


Mom jeans

4 kommentarer:

  1. Alt for lækre outfits! <3
    Glædelig jul -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusinde tak søde! I lige måde, glædelig jul :-*

    SvarSlet
  3. Lækre outfits, og så fede bukser!
    Jeg har nu en giveaway kørende på min blog, det ville være dejligt hvis du ville deltage :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Tusinde tak Camilla!! Kigger forbi :-)

    SvarSlet