23.11.13

Saturday

Denne her weekend er, i forhold til alle de andre der har været og kommer, helt nede på jorden. Jeg skal intet, helt utroligt - Det er hundrede år siden, at jeg har sådan en weekend. Jeg nyder det kun. Det er lige, hvad jeg trænger til efter en lang uge! Jeg har ligget og set "Plain Jain" på MTV under dynen hele formidddagen, og så har jeg lavet mig en lækker sund frokost: Omelet med rejer og grønssager, mums. Jeg kunne nu godt tænke at foretage mig et eller andet, udover at blogge og se fjernsyn, men jeg ved kan simpelthen ikke komme på noget. Jeg regner med at træne lidt i morgen og lave nogle lektier, så det gider jeg ikke i dag. Har i nogle foreslag til hvad jeg kan lave?? 


2 kommentarer:

  1. Lækkert billede, bliver helt sulten :-)
    Du kan finde ideer til flere indlægs, kigge blogs, gå en tur, købe noget slik.. eller bare sætte en film på!
    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet