13.11.13

Min nye baby

Som sagt har jeg endelig fået mig en ny computer, en samsung faktisk. Den anden var virkelig en omgang møj, rentudsagt. Men det er også lige meget nu, for nu har jeg denne nye lækre Samsung AIVbook 9 900X4D, hvis nogle skulle være interesseret, som lige er kommet på markedet. Den er så lækker så lækker. Den er i en tilpas størrelse på 15'tommer og er kun 1,5 gang så tynd som en iPhone, når an lukker den sammen! Jeg elsker, at den har det der lidt "Macbook-look", som nok også var det, jeg faldt for, udover hvor tynd den er. Det er lidt fix't nu hvor jeg ikke har råd til den rigtige Macbook ;-) Udover det er der virkelig intet dårligt om den; måske også lidt svært at vurdere på to dage, meeeeeen. Den er sindsyg hurtig til alt, og jeg elsker det!! Det bedste må indtil videre være dens batteri, det har holdt i 5 timer eller mere. Det er så fedt og super praktisk!
Jeg ser frem til at lave en masse indlæg med denne lille baby. Det føles allerede fantastisk at blogge igen, og endnu bedre - med en ny computer. I kan finde den her!




2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den bare lækker! Tillykke med den søde! :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusinde tak søde! Jeg er også utrolig glad for den! :-)

    Knus Anne-Sofie <3

    SvarSlet