26.10.13

Den længe ventede dag

Så er det i morgen!! Jeg har slet ikke fået det nævnt, men i morgen skal jeg til Gammel Elevdag på min efterskole! Det er så vildt. Vi har ventet på denne dag så længe, og nu er den her endelig! Jeg kan slet ikke vente, virkelig. Det er længe siden, at jeg har glædet mig så meget til en dag! Det bliver fantastisk at komme tilbage på skolen. Bare tilbage og se hvor man engang boede, se lærerne og aller vigtigst: Alle de fantastiske mennesker som jeg gik på skolen med! Derudover glæder jeg mig bare virkelig til at feste med dem alle sammen igen om aftenen.
I dag har også været en helt fantastisk dag - bedste længe. Jeg fik fri fra skole kl. 14, hvor jeg efterfølgende skyndte mig men en bus hjem. Da jeg kom hjem ryddet jeg lidt op og gjorde mig klar til at min far kom og hentede mig, for at køre mig ind til togstationen. Det var nemlig blevet dagen, hvor jeg endelig skulle ind og hente en af mine færøske veninder, Solja! Jeg havde glædet mig hele dagen - Tænkte ikke på andet. Det er så længe siden, at jeg sidst har set hende, helt tilbage fra vi sluttede på efterskolen. Og så pludselig så står hun bare der. Jeg var såååå glad for at se hende, og nu er hun har jeg hende helt til søndag morgen. Anyways, så mødtes Solja og jeg med to af vores andre veninder fra efterskolen. Den ene var også fra Færøerne, Fia hedder hun, og hun var min roomie ude på efterskolen. Derfor var det også vildt fantastisk at sende hende igen! Havde savnet dem alle! Aftenen brugte vi på at shoppe lidt og senere tage på Cafe Stiften og spise den lækre middag!
Nu sidder Solja og jeg her i min seng med vores kæmpe slikposer fra Slikkepinden og nyder bare hinanden selskab. Det er så dejligt endelig at være sammen. Jeg ville ønske det kunne vare ved..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar