27.9.13

We heart it

Jeg er en stor fan We heart it, en af de der addicted nogle, eheh. På det sidste har jeg brugt flere timer på We heart it på computeren og iPhone. Jeg elsker konceptet, elsker alle de fantastiske billeder. Jeg synes altid billederne er så gode til at sætte ord, eller ja billeder, på ens følelser. Billeder er det bedste, jeg ved. Altid kan de påvirke mig, overraske mig eller være min udtrykkelse. Det er min store inspirationskilde. Det er virkelig en lifesaver i min hverdag. Både dem jeg selv fotograferer, ser og får inspiration fra. Så meget kærlighed til alle de inspirerende flotte billeder i verden - Og på we heart it. 

3 kommentarer:

  1. Er helt enig i alt hvad du siger, bruger også selv utrolig meget tid på we heart it :-)

    - Seline ♥
    http://ohlamour.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, man bliver næsten helt afhængig! <3

    SvarSlet
  3. elsker elsker elsker weheart it!
    lækker collage <3333
    god weekend søde!

    SvarSlet