2.9.13

Opsummering af weekend

Så gik den weekend også. Gud, hvor går de altså bare hurtigt, sådan nogle. Nå, men jeg tænkte, at eftersom jeg slet ikke har blogget i weekenden, skyldte jeg jer en lille opsummering af, hvad jeg har lavet.
Fredag tilbragte jeg sammen med to søde piger fra min klasse og en masse andre, også fra min klasse. Vi var først sammen, os tre piger, og hyggede med musik og gjorde os klar sammen til byen senere. Den var super tur i byen, rigtig hyggeligt at være sammen med dem og de andre på en måde end gennem gymnasiet! Lørdag  var jeg i Århus, til festuge, fra middag til aften. Jeg var der sammen med min familie, super skønt - med musik, lækker salat fra Linda's og hygge. Jeg fik også shoppet lidt, så hold øje med bloggen - der vil komme et indlæg i dag eller i morgen! Søndag var bare.. ja, søndag - Jeg arbejdede stortset hele dagen, og om aftenen hyggede mine forældre, søster og jeg med popcorn og zulu comedy! Alt i alt, en rigtig god weekend. Jeg har desværre ikke haft tid til at blogge og for den sags skyld at lave "ugens challenge", drøøøn ærgerligt. Men jeg lover, at der kommer en i den her uge!
I dag har jeg haft tidligt fri, lige noget jeg kan bruge, hihi. Her er bare lige et billede fra min eftermiddagsmad - skyr, gulerødder og pærer, mums. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar