3.8.13

Update, this week

Jeg synes faktisk, at jeg har nået en del i den her uge. Jeg har i hvert fald lavet lidt forskelligt, som jeg gerne vil update jer med!



/1. Jeg har gået ture med min elskede hund (som måske har små hvalpe i maven, iiih!) /2. Spist lækker mad på Jensen's Bøfhus med min søster /3. Været sammen med en af mine gode venner fra efterskolen 
/4. Hygget på stranden med min familie /5. Spist min hidtil ynglings og bedste sandwich nogensinde! /6. Har 
været ude og løbe /7. Forgabt mig over smukke Cara Delevingne /8. Hygget med min grandfætter og resten
 af familien /9. Forkælet mig selv med en skøn ansigtsmaske /10. Gået i shorts /11. Spist en maaaaasse fisk
 /12. Fundet bunker af billeder med quotes på We heart it, og givet dem ret i hvad der stod

Har i lavet noget spændende??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar