28.8.13

Ugens challenge

JA NEMLIG! Jeg har spændt ventet hele ugen på at fortælle jer om dette projekt, som jeg har med en anden blogger. Uuuuh, og i vil sikkert gerne vide hvem den anden blogger er, og hvad det hele går ud på! Såååå, det vil jeg da lige fortælle jer om! Ja, lad os bare starte med hvem den anden blogger er. Og HUN er........... Michelle Eckert fra Give your day colors! Super skøn pige, som blogger om alt mellem himmel og jord på hendes vildt gode blog. Michelle var med det samme med på ideen, så nu begiver vi os ud i det - Vi glæder os begge til at komme igang!
Ugens challenge er, som titlen siger, en ugentlig udfordring. Det kommer til at foregå sådan, at hver uge giver jeg Michelle en challenge, som hun har ugen til at gennemføre og blogge om. Og omvendt er det for Michelle: Hun giver mig en challenge. Challenge'ene kan omhandle alt muligt, men inden for realistiske rammer ;-) Jeg tror det bliver smadder sjovt - og godt med noget nyt og spændende på bloggen! Hvad siger i? :-)
Vi har allerede givet hinanden en challenge. Michelles challenge for mig denne uge er:

"Udtryk dine følelser ved at male et billede"

Besøg Michelles fantastiske blog HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar