22.7.13

More vacation

Hej bloggen!
Igen vil jeg fortælle om dejlige Italien! Her er virkelig lækkert! Mhm, og 32 grader hver dag er ikke dårligt! Men i dag er det vores sidste dag her i Cattolica. I morgen drager vi mod Gardasøen og er der i nogle dage. Det er livet! Glæder mig virkelig VIRKELIG meget til det næste sted. Der skal vi spise lækker morgenmad på hotellet, have fitness(!!!). Jeg glæder mig virkelig til det 
, for søren jeg har savnet det, haha.
Håber i nyder det gode vejr, som jeg hører i har i Danmark! :-)




2 kommentarer:

  1. Årh, hvor vil jeg også gerne på ferie syd på :'(

    //www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
  2. Hej søde. Tak for kommentaren på min blog! Vi kan selvfølgelig godt følges. Følger dig nu, glæder mig til du gengælder :)

    Hugs & Kisses

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet