2.6.13

Juni-trænings-kalender

Det har virkelig været drønlækkert vejr i den her weekend, synes i ikke? Jeg har i hvert fald nyt det en heeeeel del med min veninde Mette og min søster. Vi har solet i timer og gået ture.
I dag blæser det godt nok en del, men der er dejlig solskin - Sunny sunday, hehe
Nå, men det jeg egentlig kort ville fortælle var, at Casey Ho, som jeg har snakket om i mit trænings-indlæg, har lavet en træningskalender for Juni! JAAAAA. Jeg må indrømme, at den ser en del hårdere ud en Maj-kalenderen, men det er jo også lige sidste chance for at få kroppen på plads og strammet op! Så ingen klage herfra - Glæder mig til at en dejlig måned. Indtil videre er den startet godt ud med kanonvejr, elevfest og afslapning!

Her kan i se kalenderen, join the challenge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar