9.5.13

Sunny days

Hej bloggen!
Jeg ved godt, at jeg ikke er så god til at poste indlæg, men jeg har meget i hovedet for tiden: Eksamenerne og så meget personligt. Jeg har også haft galla på min efterskole, hvor der var meget forberedelse med, at jeg skulle sy min egen kjole - Regner med at sætte billeder ind derfra på et tidspunkt ;-) Udover det har det bare været så lækkert vejr, og da det ikke varede i så mange dage, prøvede jeg at nyde det fuldt ud og altså ikke sætte mig ind på værelset og foran computeren!
Synes virkelig at det har været dejligt med sådan nogle varme dage! De har været SÅ rart at kunne lægge sig ud på en plæne med et tæppe og noget musik med dem fra min efterskole, når man vi fri fra skole. Årh.
Men nu er jeg hjemme og holder Kristi himmelfarts ferie, og det er skønt!
Har i også nydt dagene? Måske fået lidt sol? ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar