13.4.13

Tomorrow, the big day

Hey, så blev det lørdag aften, tjae.. Der er bliveweekend på min efterskole, fordi vi har dramauge. Siden i onsdags og nogle få tirsdage inden har vi arbejdet på et stykke, som vi i morgen skal opføre. Jeg er på musikholdet til stykket, hvor jeg er med til at synge. Det har været lidt en hård mundfuld, da jeg pludselig blev ramt af forkølelse/lidt sygdom og ondt i halsen, og så er det også MEGET hårdt for stemmen at synge gennemsnitlig 5-6 timer om dagen, som er det vi har gjort i den her uge. Udover det har vi skulle stå virkelig tidligt op: Klokken 7 i dag og klokken kvart over i morgen. Det er ikke lige det jeg foretrækker allermest i weekenderne, lad mig bare sige det sådan. Nå, men jeg er rigtig spændt på i morgen og håber det kommer til at gå godt!
Lige nu sidder jeg og bruger den sidste times tid af aftenen på at få slappet godt af. Har taget mig et dejlig varmt bad og pakket mig ind i min lækre supergirly lyserøde morgenkåbe, mhm.


Jeg vidste ikke lige hvilket billede, jeg skulle poste, indtil jeg fandt det her billede fra sidste år, eller forrige, på min computer. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes om det, og om i synes, jeg har redigeret farverne for meget :-)

Fortsat god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar