28.2.13

Summermemories #1

Jeg har tænkt mig at lave en masse "Summermemories"-indlæg her "op til" sommer, eller hvad man skal sige. Jeg savner viiiiirkelig sommer, og jeg glæder for sindssygt til at den begynder at titte frem. Jeg tænkte derfor, at det ville være lidt sjovt og hyggeligt, ihih, at opfriske min gode sommer minder. Billederne er selvfølgelig nogen, jeg selv har taget ;-)
Håber i synes om idéen - I får det første summermemories-billede her:

Det her billede er guld værd i mine øjne. Synes det er så dejligt og livsbekræftende at se på. På billedet ser i min højtelskede søster og min næsten lige så elsket hund. Det var faktisk et af de første sommerbilleder jeg tog sidste sommer - Det var nok den først dag, hvor solen for første gang begyndte at varme, og man kunne gå uden jakke på. Det var virkelig hyggeligt. Min søster, hendes veninde, Molly (min hund) og jeg gik uden for i vores have. De fjantede rundt med molly, og jeg tog en masse super gode billeder af dem og sommerfugle. Dejligt minde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar