31.12.12

New Years Eve

Så er det nytårsaften i aften, hvor går tiden hurtigt! Jeg vil dog alligevel sige, at det er vildt hvor meget der er sket i det her år! Det har været et godt år, men også med visse dårlige ting - Men mon ikke det altid er sådan? Jeg glæder mig allerede til at komme ind i det nye og opleve en masse nye ting!
Jeg har helt klart sat mig nogen mål og nytårsfortsæt for det her år, og håber virkelig på, at jeg får det til at ske. Jeg valgte at lave mine egne billeder, hvor der står hvad jeg gerne vil i 2013. So here you go, 9 af mine nytårsfortsæt:

1. Jeg vil fokusere meget mere på bloggen, eller i hvert fald prøve da det nok bliver sværere når der kommer flere lektier og sådan. Men vil i hvert fald gerne prøve at komme op på 100 læsere! Det ville være det vildeste!

2. Jeg vil træne og motionere og spise sundt rigtig meget - Så jeg kan få den krop, som jeg går og drømmer om (Helt flad veltrænet mave og flotte tynde ben!!). Det tror jeg sagtens, at jeg kan! Jeg skal bare tro på mig selv og kæmpe for det!

3. Jeg vil nyde det sidste halve år på Risskov Efterskole, for vildt!!


4. Opnå det flotteste lange hår!

5. Lave om på mit værelse og gøre det mere cozy og tøseagtigt!

6. Købe eller få mig et Canon Spejlreflekskamera, så jeg kan optage videoer til bloggen!

7. Nyde Justin Bieber koncerten i april for vildt! Hello, første rækker!!

8. Gå mere op i sang - Og dans!

9. Forblive den positive og glade person jeg er - Og måske finde kærligheden, hvem ved?
Håber i kunne lide indlægget og GODT NYTÅR!

6 kommentarer:

  1. du fantastisk, gode nytårsforsæt!
    god ide det med billederne!! <3

    SvarSlet
  2. DU er fantastisk søde, og tak!!
    Godt nytår min skat!

    Anne-Sofie

    SvarSlet
  3. hej Anne-Sofie!
    Vi "faldt" lige over din blog, og den er jo bare super skøn og hyggelig! + du ser enormt sød ud! :-)
    vi er derfor selvfølgelig blevet faste læsere på bloglovin, og vi håber at du vil tage et kig forbi på vores blog,
    måske du kunne have lyst til at følges?? det kunne i hvert fald være fedt hvis du gad a kigge! :-)
    Kh josefine og Sille
    www.garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hej i to!
    Tuuusinde tak, det er jeg glad for i synes!
    Jeg vil rigtig gerne følges! :-)

    Anne-Sofie

    SvarSlet
  5. Sødeste Anne-Sofie du har jo allerede flot langt hår og en helt fantatisk og sund krop! jeg er jaloux... og jeg håber sku også at du kommer til at nyde resten af efterskole året:* det skal blive for fedt:D

    kyyyyys
    en person som synes at du er den bedste ex-roomie<3

    SvarSlet
  6. Årh du er dejlig - FIA! ;-)
    Tusinde tak... Men ja, vil jo gerne have længere hår, end det jeg har, og en endnu sundere krop!
    Glæder mig til at nyde det sammen med dig!

    Kys
    Anne-Sofie

    SvarSlet