17.12.12

Anmeldelse - The O hårelastikker

Jeg fik fornylig sponsoret en pakke hårelastikker af billigvoks.dk. Det er ikke bare tilfældige hårelastikker, men The O hårelastikker!

De er virkelig helt fantastiske, de her elastikker! Jeg elsker princippet med at de kan bruges til sport men også til hverdagen. Og det kan de helt sikkert! De er virkelig fantastiske til at holde håret helt rigtigt, og de rykker sig ikke! De er ikke som andre normale elastikker! Nogen siger, at de gør ondt at tage dem ud, men det synes jeg overhovedet ikke. Man skal bare lige finde en måde, at tage dem ordentligt ud på!


De kan fåes i helt gennemsigtige, farver, og i brun-gennemsigting, som var den jeg fik. Det virker super godt, at den sådan fade'r i med håret.

Jeg vil helt klart anbefale dem piger! I kan finde dem lige her til sølle 29 kr.!

1 kommentar:

  1. Jeg ved at min kæreste finder sine hårelastikker her - Men jeg ved ikke om det er dem du her nævner ... :-)

    SvarSlet