24.10.12

Back to school

Hej bloggen!

Jeg undskylder for, at der er gået så lang tid mellem mine indlæg. Jeg har simpelthen ikke været hjemme! Faktisk har jeg været i Polen, hihi. Jeg tror mange tænker "Hvad fanden skulle du i Polen?!?!?", det tænkte jeg også selv i starten, haha. Men jeg tror man skal se Polen først før man siger det, for det er et super flot sted! Meget gammeldags og fint! Udover at suse rundt på en smuk plads og side på cafe, så holdte jeg også min fødselsdag. Det var en skøn dag. Jeg fik nogen gode gaver, en masse dejlige hilsner og jeg hyggede mig med min familie. Det var en af de bedre!
Jeg ville gerne sætte nogen billeder ind, men min computer er endnu engang til reparation, og jeg får den nok først tilbage i løbet af weekenden. Sætter nogen ind når jeg får muligheden!
Men nu er jeg tilbage på skolen igen, og det er super dejligt!
Jeg håber, at i havde en dejlig ferie!

Love Anne-Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar