28.9.12

New in

I tirsdags var jeg på en hyggelig tur med mine bedsteforældre, som kom ud og hentede mig her på efterskolen, og så tog vi ellers ind til byen. Vi gik først på Baresso og hyggede med kaffe, kage og Gelatte. Det var super lækkert, også at få snakket efter lang tid. Bagefter gik vi en tur ned af strøget, og så smuttede vi ellers ind til Sallings rivegilde. Mine bedsteforældre 3 lækre lange basic toppe til sølle 29 kr. stk, som både kan bruges som kjoler og toppe. Super smart. De er fra mørket What'up, som jeg faktisk ikke kender, men det er i hvert fald nogen fine ting! Da vi  fik shoppet i Salling, slentrede vi langsomt hen for at finde noget at spise. Vi havde planlagt, at tage på restaurant men der var booket alle steder, så vi endte på Sunset. Hihi. Det var nu også godt! Der sad vi i lang tid, bare og snakkede og hyggede os. Efter blev jeg kørt tilbage på efterskolen igen. Alt i alt en super god tur!
Lige nu sidder jeg på mit værelse og skal snart spise frokost. Kun én design & stuff lektion, som er den linje jeg går på herude, og så går jeg på weekend, som foregår her på efterskolen! Det bliver godt!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar