9.6.12

Sidste skoledag

Heeeeey bloggen! Kom lige i tanke om at jeg helt har glemt at fortælle om min sidste skoledag!!
Lad os starte med showet og det med at kaste karameller! Ja... Showet gik squ ikke heeeelt som planlagt, og det var nu heller ikke for godt! Men udover det var det skide sjovt! Det sjoveste var helt klart at kaste karameller og at kaste vandballoner efter alle de ivrige børn! Haha (-: Efter tog vi ind på plænen! Jeg siger jer, jeg kunne ikke mærke mine hænder, så koldt var det! Og så regnede det endda engang imellem! Puha. Men ellers var det rigtig sjovt og hyggeligt! Folk fik drukket lidt og varmede op til om aftenen, hvor vi skulle holde fest! Festen om aften var SKIDE SJOV! Det var virkelig en af de fedeste og bedste aftener længer! Alle hyggede sig, dansede og havde det skide skægt! Der var også mange, der fik liiiiiidt for meget at drikke, men det er hvad der hører til! (-; Det var i hvert fald en aften, jeg ikke lige glemmer! Det sværeste var at sige farvel da festen var slut! Mange græd og krammede hinanden tæt. Sørgeligt var det! Men heldigvis ser vi hinanden til translokationen, som er om ca. 2 uger! Det bliver når det hele bare sådan er officielt slut! )-: Det var lidt om min sidste skoledag.
Jeg vil rigtig gerne vise jer nogle billeder, men det må desværre vente, da jeg har travlt med at forberede eksamen!

Love Anne-Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar