26.5.12

Summer and love

I dag har jeg 9 måneders-dag med min dejlige kæreste, Marcus. Det er for vildt at tænke på, at vi har været sammen i så lang tid! Jeg har virkelig nydt tiden med ham indtil videre, og jeg elsker ham utrolig højt!
Jeg synes, at det er en lidt mere speciel månedsdag i dag, fordi det er den sidste månedsdag vi har, hvor vi går på samme skole og ser hinanden hver dag osv. For på fredag er det slut! Så er det goodbye til alle klassekammeraterne, lærerne og alle de andre venner man har på skolen. Det er nu lidt vildt!
Nå, men udover det, så er det da bare skide godt vejr her for tiden! Op til 27 grader hver dag! Uhhh det er altså for godt! (-:
Jeg håber også at i nyder solen og måske, for nogen af jer, den sidste tid i folkeskolen (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar