17.5.12

30 facts about me

1. Jeg er storesøster
2. Jeg har en hund
3. Jeg har blå øjne
4. Jeg eeeeeeeeeeeeeelsker tøj!
5. Min familie, venner og kæreste betyder alt!
6. Jeg er lykkelig ejer af et spejlreflekskamera
7. Jeg går ud af folkeskolen om 2 uger
8. Jeg har verdens bedste kæreste
9. Delfiner er et af mine ynglings dyr
10. Jeg vil gerne være tøjdesigner
11. Jeg elsker at synge og danse!
12. Min ynglings farve er neongrøn, men jeg elsker også lilla
13. Nogen kalder mig Anne
14. Jeg kunne kigge på tøj i butikkerne og internettet hele dagen
15. Jeg har engang været afhængig af at spille tetris
16. Mit idol er Justin Bieber
17. Jeg drømmer om at få taget nogen modelbilleder en dag
18. Jeg hader at sige farvel
19. Der er ingen der griner lige så meget som mig!
20. Mit mest brugte ord er skatter
21. Jeg håber hver dag på, at jeg har fået en ny læser på bloggen
22. Jeg kan være ret skør
23. Jeg kunne ikke leve uden dem jeg holder mest af
24. Jeg har meget tøj, men alligevel føltes det som, at jeg intet har
25. Jeg samlede engang på viskelæder
26. Min ynglings sang lige pt. er Payphone med Maroon 5
27. Jeg elsker at give andre gaver
28. Jeg er meget omhyggelig med mine ting
29. Jeg kunne godt tænke mig at blive konfirmeret igen
30. Jeg har lige skrevet 29 random ting om mig selv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar