31.3.12

Musical

Jeg undskylder lige for ikke, at have været så aktiv på bloggen. Har simpelthen haft så travlt med vores musical i skolen. I torsdags opførte vi det for hele skolen og forældre. Det var utroligt sjovt, men man var virkelig også nervøs inden! Jeg har virkelig haft et godt halvt år med mine musicalvenner! Jeg vil aldrig glemme det! Faktisk savner jeg dem allerede!
Btw vores stykke hed Sysmofanien, og handlede om en pige der er træt af sin lillebror og kommer til at ønske ham væk. Det stykkets handling så mest drejer sig om, er at pigen skal igennem nogle udfordringer i verdenen Sysmofanien for at få hendes lillebror tilbage.

I får lige lidt billeder her:




















Hvis nogen ønsker billeder fjernet, så skriv lige til mig *-;
- Undskylder for så små billeder!

LOVE ANNE-SOFIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar