19.3.12

Before i die - Wishes

Jeg synes ikke, at man skal sætte for mange mål og krav for livet. Livet skal være 'naturligt' og tingene skal helst ske naturligt, hvis i forstår hvad jeg mener. Jeg synes dog stadig, at det er godt, at have ønsker om noget, man gerne vil opleve eller opnå her i livet. Så her kommer lidt ønsker fra mig!


Min store drøm er at blive tøjdesigner, så det at starte sit eget mærke/linje ville jo være... Ubeskriveligt! Det er helt klart et af mine højeste ønsker!


Jeg kunne godt tænke mig en tilfældig dag i mit liv, at sætte mig ned og skrive en sang om hvad ved jeg. Noget som kan muntre mig op og rive mig med minderne tilbage. Så vil jeg tage den med mig ud i verden. Og hver gang jeg har brug for lidt opmuntring vil kigge på den sang. Men det er jo bare et ønske jeg har.  


Jeg har altid ønsket mig, at tage til Hollywood. Jeg har faktisk også planlagt med min søster, at når vi engang bliver gamle nok, så tager vi alene til Hollywood. Og så skal vi se det store Hollywood skilt og alle de fede seværdigheder!


Jeg synes ikke, at der er så meget at sige til det her ønske. Jeg tror, at det er meget få der ikke vil tilbringe sine dage med den de elsker!


Jeg synes, at det er vigtig at kunne se det smukke og gode i små ting. Jeg synes, at jeg er nogenlunde til det, men man kan jo altid blive bedre. Det er i hvert fald et af mine ønsker her i livet.


Der er intet bedre i denne verden end at være glad! Måske er der, men det her er da en af de bedste. Jeg er i forvejen et glad menneske og jeg elsker at være glad og grine, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle stoppe med det!


Som sagt er det jo kun ønsker. Men hvis jeg lige skal komme med et citat fra Justin selv: "Never say never"! Og han har jo fuldstændig ret! Man skal da ikke sige aldrig! 
Hvem ved om jeg en dag møder Justin Bieber? Det jeg ved er, at det ville være en af de bedste dage i mit liv!


Den her kunne jeg godt forestille mig, at mange piger ville sætte på ønskelisten i livet. Jeg mener bare, hvem ville ikke gerne have et stort og lækkert walk-in closet, hvor der var plads til alt ens skønne tøj og sko? Det ville da være et paradis!


Jeg håber i kunne lide indlægget! Har i selv nogle "Before i die - wishes"? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar