13.2.12

Two simple hairstyles

1.

 
 

2. 





Igår brugte jeg lidt af min aften på at sætte to frisurer på min søster, som i kan se på billederne. Jeg synes frisurerne blev rigtig fine. De var meget lette at lave, så måske skulle i prøve frisurerne af? 
Det eneste i skal bruge er en masse hårnåle, et elastik og evt et krølle- eller fladejern.
1. Frisure : Her har jeg bare taget det forreste hår og flettet det ind mod mig selv. Dvs at jeg har taget lidt mere hår for hvert flet, så det bliver noget alla en 'bondefletning'. Derefter har jeg taget et stykke af det bagerste hår og sat det og fletningen sammen som en form for minihestehale. Jeg har så valgt at lave lidt fald i hendes hår ved hjælp af et fladejern. 
2. Frisure : Her har jeg først, som i den første frisure, taget lidt af det forreste hår. Så har jeg egentlig bare eksperimenteret lidt med lidt hårnåle og snoen. Derefter har jeg snoet resten af håret, altså startet fra den ene side af hovedet og så snoet det helt om til det sted hvor jeg lavede første del af frisuren. Her afslutter jeg med et elastik. 

Jeg håber i kunne lide indlægget og at i måske blev inspirreret!

Knus Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar