12.1.12

Terminsprøve?

Lige nu sidder jeg og har en lille pause inden terminsprøven starter igen. Vi har tysk terminsprøve i dag, og jeg tror det er gået okay I-; Vi har siden i fredags haft terminsprøver!!! Men det er heldigvis sidste terminsprøve i dag. Omg, jeg har bare mødt modgang! ISÆR DA JEG HAVDE TERMINSPRØVE I MATEMATIK! Det startede ud med at gå okay godt i færdighedsregning, men da jeg så skulle lave problemregning.... lort siger jeg bare! Den var i forvejen ret svær, men så da der er 1 time tilbage og jeg er en del bagud, så går den fandme i sort!! Jeg sværger, jeg var ved at dø!! Den gik helt sort i omkring 30 min. Så da den endelig blev tændt igen og det hele, så var der ikke særlig lang tid til at vi skulle aflevere. Så det gik utrolig dårligt, jeg blev ikke færdig!!! )-:
Så det var jeg rimelig ned over. Så sker der så det, at da jeg kommer hjem fra håndbold, går jeg lige på face og sådan. Så havde jeg fået en besked fra en af vores lærer, hvor der stod at mine aflevering så ikke var blevet afleveret... Ja jeg må smutte nu, prøven starter om lidt! *-:
MØS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar