30.12.11

Creativ - Well i am Anne-Sofie so...

Hej alle læsere! I dag har jeg lavet mig en lille to-do-liste, som jeg tænkte at i måske ville se (-:
  • Lave færdighedsregning
  • Tømme opvasker
  • Tage billeder af ting fra Århus
  • Lave egne leggings
  • Læse "Kære dødsbog"
  • Evt. Lave lidt på problemregning
Det er det jeg har planlagt, at jeg vil prøve og nå i dag. Som i kan se skal jeg lave færdighedsregning og evt. problemregning. Det er faktisk ikke lektier men fra i slutningen af næste uge og næsten hele næste næste uge, skal vi have terminsprøver i skolen. Så jeg tænkte at det ville være godt at være forberedt. Det er også derfor, jeg skal nå og læse i dag. Vi skal nemlig have en læseprøve til terminsprøven, og jeg er vidst lidt 'ude af form', hvad angår at læse. 
Så skal jeg også tømmeopvaskeren. Det er egentlig bare fordi, at det er pligterne der kalder.
Udover det har jeg skrevet på, at jeg skal tage billeder af de ting jeg fik købt i går i Århus. Det har jeg jo lovet jer! (-;
Den sidste ting jeg har skrevet på, er at jeg skal lave mine egne leggings. Jeg har nemlig i lang tid gerne ville have sådan nogle korte leggings som er på billedet under. Men sagen er at de bare ikke fåes i butikkerne længere! Så min søde veninde Amalie (www.amalierewaldt.blogspot.com) foreslog at jeg kunne lave mine egne, ved at klippe og sy lidt i nogle almindelig leggings! Super god ide ik?

Så det er mine planer for i dag. Nu må vi se hvor meget jeg når (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar