31.12.11

Bye 2011 - Well hallo 2012!

Årh, så er det i dag/aften vi siger farvel til 2011! Det har været et godt år, må jeg ærligt sige! Der har været selvfølgelig været op og nedture, men jeg synes det har været et af de bedre! Fyldt med kærlighed & venskab.
I aften skal jeg tilbringe noget af tiden med mine forældre og søster og mine naboer. Men meget af tiden står den vennerne! Det skal nok blive godt! <3
Jeg ser frem til et mindst ligeså godt år! Jeg ved det bliver lidt hårdere, da eksamen kommer og jeg også skal "sige farvel" til min familie og venner når 9. klasse slutter og jeg tager på efterskole!
Har i nogle nytårsfortsæt? Jeg har et par stykker: Spis sundere, dyrk lidt mere motion, arbejdt hårdt i skolen, nyd den sidste tid med alle de skønne mennesker på skolen, få sundere hud. Det er lige hvad jeg har af nytårsfortsæt! :-D
Godt nytår alle sammen! Kom nu godt ind i det nye år & pas på jer selv! Mysser *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar