29.12.11

Aarhus - Sneak peek

I dag har jeg været i Århus med mutti, søs og hendes veninde. Det har været super hyggeligt og jeg fik byttet og købt nye ting. Jeg er helt oppe i skyerne over at jeg fik købt selveste JUSTIN BIEBER'S PARFUME: SOMEDAY! Det var så sjovt, for det var ren tilfældigt. Vi var lige kommet ud af Bruuns og så gik vi ned af gågaden, og så kiggede jeg selvfølgelig lidt på butikkerne, og pludselig får jeg øje på Justin Bieber i et vindue. Så jeg suser selvfølgelig hen til vinduet, og der står den længeventede parfume sammen med en kæmpe papfigur af Justin. OM JEG FLIPPEDE UD! Jeg skyndte mig ind i butikken, og så skulle den parfume ellers bare købes med det samme! Damen i butikken sagde at de først lige havde fået den hjem igår!!! Omg, jeg er så glad for den! Det var simpelthen den bedste start på dagen!
Jeg fik også købt og byttet lidt i Monki og købt lidt andre små ting. Vi fik også totalt lækker frokost, som bestod af en dejlig traditionel "Chicken and bacon sandwich", mums!
Jeg regner med at sætter billeder ind i morgen (-:

Knus *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar