12.10.11

Længe siden alligevel (-:

I får lige en opdatering om i dag og i går!
I går var en virkelig forfærdelig dag! HELT SERIØST! En af de værste dage jeg nogensinde har oplevet! Alt gik bare galt for mig! Jeg var virkelig utrolig uheldig, helt sindsygt så uheldig jeg var hele dagen! Men så var det godt, jeg havde min dejlige håndboldpiger til at hjælpe mig! :-D
Men dagen i dag har været rigtig god indtil videre! (-; Vi fik fri 11.30 i dag! Og vi havde kun 2 almindelige lektioner med samfundsfag! De 2 sidste lektioner brugte vi over på fodboldbanen, hvor vi så skolefodbold! :-D Vores hold tabte desværre og er nu ude. Men de har ellers spillet rigtig godt og har vundet 4 ud af 5 kampe! :-D
Så til en anden ting! Jeg er begyndt at spille tetris! Hæhæhæhæhæhæ! Man bliver mega afhængig af det når man først er startet! :-D Det er lidt sjovt!
Nu er der jo snart efterårsferie! Faktisk allerede på FREDAG!! :-D Jeg glæder mig rigtig meget! Jeg skal i sommerhus med familien. Så har jeg og skal holde fødselsdag! (-: EXCITED!

Her er en skøøøn sang, jeg synes i skal høre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar