8.9.11

Fodbold!!! :-D

Jeg har faktisk ikke været i skole i dag men ude at spille fodbold med skolen!! :D
Det var super fedt! Og det endte faktisk med at vi vand 6 ud af 7 kampe! Vi kom i finalen og den vandt vi sq også!!!!!!! :D
Det skal lige siges, at det var min første "rigtige" fodboldkamp! Jeg har aldrig gået til fodbold, men jeg tog med for sjovs skyld! Og sjovt var det da i hvert fald! Selvom der var en hel del regnbyer undervejs! :D
Egentlig var jeg lidt lost og usikker på banen til at starte med, men efterhånden fandt jeg ud af det, og det gik faktisk meget godt! :D Jeg var faktisk ved at score et mål på et tidspunkt! Åhhhhhhhhh seje :D
Hæhæ. Men jeg skulle i hvert fald have været til håndbold i dag, men det har jeg altså ikke energi til efter 7 fodbold kampe og 6-7 km's cykling! (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar