25.8.11

Skøn musik i mine øre! (':

Altså, min blog skal jo ikke kun handle om tøj men også om musik! for jeg er fuldstændig afhængig af musik! Så jeg har lige et par sange som jeg synes i skulle høre! :D





                                                  I mine øjne - Rasmus Seebach

                                   Suuuuuuuper sød sang med Rasmus Seebach! (-:



                                                     Advice - Christina Grimmie

                              En sang jeg er begyndt at høre her de sidste par dage!
                                              Den er altså også rigtig god! (-:              


                                      


                                               Best thing i never had - Beyonce                                         

                              Jeg elsker virkelig den her sang! Den er virkelig skøn!
                     Og så gør det jo ikke noget at hun er en fantastisk god sanger? (-:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar